Manih~Manis




           -

Life is like an ice cream, enjoy it before it melts..



Manisnya Kehidupan!
Resepi khas buat kehidupan supaya 'lebih manis!'


                                  
   

♥  Secamca Kemaafan.
-  Walau sebanyak mana pun seseorang itu melakukan kesalahan, pasti ada kebaikan yang dilakukannya. Jadi ambillah yg positif itu & tinggalkanlah yg negatif supaya hati kamu lembut utk memaafkannya...

                                      

♥ Secubit Senyuman
-  Tahukah kamu dgn hanya senyuman boleh membuatkan kehidupan kamu ceria. Ada satu fakta menyatakan senyuman membuatkan kamu kelihatan muda daripada usia sebenar!
                                    
♥ Setangkai Keyakinan Diri.
-  Percaya atau tidak, tanpa keyakinan diri kehidupan kamu pasti hambar. Manakan tidak, tanpa keyakinan diri kamu pasti jarang ke tempat-tempat awam. Sesetengah oanrg itu, kekurangan diri sendiri menjadi satu sebab mengapa mereka kurang berkeyakinan. Ketahuilah tiada manusia sempurna di atas muka bumi ini...


♥ Segemggam Tekad & Azam.
-  Dengan adanya azam pasti kamu akan lebih bersemangat dlm menjalani kehidupan & menjadi insan yang bermatlamat. Kemudian campurkan tekad dalam apa jua kamu lakukan pasti azam itu akan tercapai.
♥ Hormat - Menghormati Secukup Rasa.
-  Kehidupan akan menjadi lebih manis apabila kamu menghormati orang di sekeliling kamu. Baik yang muda atau tua. Kemudian,  kisarkan bersama sifat ringan tulang dan hasilnya, kehidupan harmoni menanti.


#copypastejahnih

1 Comel ♥:

Bella said...

Actually, Life is not easy